Skillnad mellan versioner av "Nyckelområden:1172"

Från Mittköping
Hoppa till:navigering, sök
Rad 5: Rad 5:
 
|Sammanfattning=Organisationen är viktig för att nå ut till barn/elever och personal. Organisationen ska byggas för att vara ett så effektivt stöd som möjligt för verksamheten men också göra omvärldsanalys och planera för att se helheter.
 
|Sammanfattning=Organisationen är viktig för att nå ut till barn/elever och personal. Organisationen ska byggas för att vara ett så effektivt stöd som möjligt för verksamheten men också göra omvärldsanalys och planera för att se helheter.
 
|Detaljer=Tydliga mål är viktiga för verksamheten vilket vi har i Linköping.
 
|Detaljer=Tydliga mål är viktiga för verksamheten vilket vi har i Linköping.
* Punktlistelement Maximalt lärande
+
* Maximalt lärande
 
Alla barn och elever utmanas i sitt lärande och förväntas nå så långt som möjligt i sin utveckling
 
Alla barn och elever utmanas i sitt lärande och förväntas nå så långt som möjligt i sin utveckling
* Punktlistelement Likvärdiga möjligheter
+
* Likvärdiga möjligheter
 
Samtliga verksamheter ska bidra till att utjämna skilda förutsättningar.
 
Samtliga verksamheter ska bidra till att utjämna skilda förutsättningar.
* Punktlistelement Lust och engagemang
+
* Lust och engagemang
 
Samtliga barn och elever trivs, bemöts av engagerad personal (ständigt lärande personal) och känner sig delaktiga
 
Samtliga barn och elever trivs, bemöts av engagerad personal (ständigt lärande personal) och känner sig delaktiga
 
}}
 
}}

Versionen från 5 oktober 2017 kl. 00.00

Kommun Linköping Till kommunsidan
Nyckelområde Organisation och kultur Till nyckelområdets huvudsida

Organisation

Sammanfattning

Organisationen är viktig för att nå ut till barn/elever och personal. Organisationen ska byggas för att vara ett så effektivt stöd som möjligt för verksamheten men också göra omvärldsanalys och planera för att se helheter.

Detaljer

Tydliga mål är viktiga för verksamheten vilket vi har i Linköping.

  • Maximalt lärande

Alla barn och elever utmanas i sitt lärande och förväntas nå så långt som möjligt i sin utveckling

  • Likvärdiga möjligheter

Samtliga verksamheter ska bidra till att utjämna skilda förutsättningar.

  • Lust och engagemang

Samtliga barn och elever trivs, bemöts av engagerad personal (ständigt lärande personal) och känner sig delaktiga