Skillnad mellan versioner av "Nyckelområden:1032"
Från Mittköping
Frick (Diskussion | bidrag) (Skapade sidan med '{{Nyckelområden |Kommun=Botkyrka |Nyckelområde=Delaktighet |Rubrik=Medverkan och samverkan för förvaltningens olika nivåer |Sammanfattning=För att uppnå målen och där...') |
Annaanna (Diskussion | bidrag) |
||
Rad 2: | Rad 2: | ||
|Kommun=Botkyrka | |Kommun=Botkyrka | ||
|Nyckelområde=Delaktighet | |Nyckelområde=Delaktighet | ||
− | |Rubrik= | + | |Rubrik=Tydliga roller skapar medverkan och samverkan på alla nivåer |
|Sammanfattning=För att uppnå målen och därigenom nyttja digitaliseringens potential för ökad måluppfyllelse och likvärdighet i Botkyrkas förskolor och skolor behöver förvaltningens olika nivåer medverka och samverka. [https://www.botkyrka.se/download/18.5e1b89615c8647290745059/1497942871219/Strategi%20fo%CC%88r%20barns%20och%20elevers%20la%CC%88rande%20i%20en%20digital%20va%CC%88rld_200170620.pdf Strategi för barns och elevers lärande i en digital värld] tydliggör vilka förväntningar som ställs på de olika nivåerna för att nå samsyn och utveckling i hela förvaltningen. | |Sammanfattning=För att uppnå målen och därigenom nyttja digitaliseringens potential för ökad måluppfyllelse och likvärdighet i Botkyrkas förskolor och skolor behöver förvaltningens olika nivåer medverka och samverka. [https://www.botkyrka.se/download/18.5e1b89615c8647290745059/1497942871219/Strategi%20fo%CC%88r%20barns%20och%20elevers%20la%CC%88rande%20i%20en%20digital%20va%CC%88rld_200170620.pdf Strategi för barns och elevers lärande i en digital värld] tydliggör vilka förväntningar som ställs på de olika nivåerna för att nå samsyn och utveckling i hela förvaltningen. | ||
|Detaljer===== Alla medarbetare ==== | |Detaljer===== Alla medarbetare ==== |