Skillnad mellan versioner av "Kommun:Botkyrka"

Från Mittköping
Hoppa till:navigering, sök
Rad 22: Rad 22:
 
Botkyrkas barn och elever delar kunskap och mening, utmanar och öppnar gränser, inspirerar och nätverkar i ett globalt sammanhang.
 
Botkyrkas barn och elever delar kunskap och mening, utmanar och öppnar gränser, inspirerar och nätverkar i ett globalt sammanhang.
  
Följande prioriterade områden har identifierats i Botkyrka:
 
 
* Digital litteracitet och didaktik
 
* Kompetens och strategisk kompetens
 
* Källkritik
 
* Pedagogiska resurser
 
* Sociala medier och ungas integritet på nätet
 
* Förvaltningsövergripande och lokala stödstrukturer
 
* Skapande och medskapande
 
 
   
 
   
 
Följ länken för att ta del av hela strategin [https://www.botkyrka.se/download/18.5e1b89615c8647290745059/1497942871219/Strategi%20fo%CC%88r%20barns%20och%20elevers%20la%CC%88rande%20i%20en%20digital%20va%CC%88rld_200170620.pdf Strategi för lärande i en digital värld]. Utbildningsnämnden antog strategi för barns och elevers lärande i en digital värld i juni 2017.
 
Följ länken för att ta del av hela strategin [https://www.botkyrka.se/download/18.5e1b89615c8647290745059/1497942871219/Strategi%20fo%CC%88r%20barns%20och%20elevers%20la%CC%88rande%20i%20en%20digital%20va%CC%88rld_200170620.pdf Strategi för lärande i en digital värld]. Utbildningsnämnden antog strategi för barns och elevers lärande i en digital värld i juni 2017.

Versionen från 6 september 2017 kl. 16.09